18. huhtikuuta 2015

Ostoslista Ellokselle

Kyllä on kuulkaas ajatukset niin kesässä, että en enää kestä itseäni! Sukat ahdistaa, mekot on jo otettu naftaliinista ja consut pesty. Eli kesä sais mun puolesta tulla jo huomenna. Ennen kesän virallista saapumista tein toiveostoslistaa Ellokselle. Hyvin on valkoista tuota tummansinistä maksimekkoa lukuunottamatta, joka menee 100% varmuudella tilaukseen. Tuon raitapuseron ostin jo pari kuukautta sitten ja suosittelen sitä lämpimästi. Materiaali on ympäristöystävällistä lyosellia ja se laskeutuu todellan kauniisti ja tuntuu hyvältä päällä. Ollut ehdottomasti mun lempipaita ja harkitsen toisen hankkimista. Ja jos sääennusteet pitävät paikkansa, niin kesästä on tulossa kuuma eli varpaat saa olla sandaaleissa hapettumassa. Michael Korsin mustille sandaleille kaveriksi voisi hankkia tuollaiset luonnonvalkoiset.


Mekko / Neule / Raitapusero / Toppi / Paitapusero / Sandaalit

3 kommenttia:

  1. Mä alan jo totaalisesti väsymään tähän pitkään ja kylmään kevääseen... mä en enää yhtään jaksais pukea kaikkea päälle mitä tarvitsee... Nyyh! Mä tilasin viime viikolla Ellokselta Espritin ohuen vaalean trenssin siinä toivossa että tänä vuonna saisi edes vähän vähentää vatteita, mutta huonolta näyttää :(

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mullaki roikkuu kevättakit henkarissa, mutta pakko vielä toppis pukea ulos päälle. Ei jaksais enää pakata itteensä!! Mut hei, mä manasin meille kevään ja lämmön ens viikoks eli be aware ;-)

      Poista
  2. Jihuu, ensi viikkoa odotellessa :)

    VastaaPoista

Kiitos viestistäsi!